Tuesday, May 5, 2009

跌入谷地了嗎?


[ 好奇心會殺死貓 ]

錯!

[ 好奇心會殺死人!!!!!]


為什么我會那么八卦?
為什么我會產生好奇心?
為什么我會那么想去看?
不看,不好氣, 不八卦, 不就沒事了嗎???


你怎么又再因為同樣的東西而不開心?
不是普通的不開心;而是超級超級地低落這次

為什么這種會讓我心碎的東西會給我無意中看到?
應該怎么辦?
我想不到原因平復我自己的心態



我想 。。。 我注定一輩子這樣子被困着吧?






p s : anyone can accompany me now ? msn / sms / whatever . just accompany me please !




** those who don't know what i mean and can't understand what i mean , pls don't ask what i mean and hope to know . i wont tell . thanks **

** i will happy back later , don't worry **











= i think i should settle it as fast as possible =
= i don't want 1 person now =
= i want people accompany , pls , i am serious . really . =

No comments:

Post a Comment